Great news!

Jag pratade med mamman i familjen nu ikväll angående jobbet på skandinaviska skolan och jobbet här i familjen.
Jag och skolan bestämde inte något helt säkert, då jag ville prata med mamman först. Jag lovade ju trots allt att jag skulle jobba här som barnvakt, så det kan ju vara bra att visa lite ansvar och inte bara tacka ja till andra jobb hur som helst.
Men hur som helst, så har mamman kikat på alla tider osv, och hon har fått ihop ett schema som passar både mig och familjen!
Men nu är det fritt fram att skriva kontrakt med skolan. Nice!

Nu är det bara Susanne som ska ha jobb fixat. Vi var ute idag och delade ut hennes cv'n till höger och vänster. Förhoppningsvis är det någon som nappar. Det måste vara någon som nappar!


Jag säger god natt nu.
Schlaf gut, lieblings ♥


Kommentarer
Dennis

Nice, happy for ya sis! :)

2010-05-28 09:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0