In between movies and workstuff

Jag och Susanne har filmkväll. Vi var och hyrde 2 filmer tidigare idag och vi har nyss sett klart den ena. Den heter Dread och som handlar om att möta sin rädsla. Jackson Rathbone, som spelar Jasper Hale i Twilight-filmerna har en av huvdrollerna. Vi trodde att den skulle vara bra men både jag och Susanne blev besvikna.
Vi hoppas mer på nästa film, All Inclusive, eller Couples Retreat som den också heter, med Vince Vaughn och Malin Åkerman.

Annars har det inte hänt mycket idag. Vi jobbade till 12.30, sedan dess har det varit lugnt. Vi var i stan en sväng, och Susanne har även hjälpt mig med mitt CV. Jag ska på ett möte på Skandinaviska Skolan i morgon, och det kan vara bra att ha med en uppdaterad meritlista. Det gäller en tjänst på fritidset där. Får la se hur det går.



Sylt 05.2010


Kommentarer
Amiee Whitney

Hey bb! How are you?

How's work going for you out there? :)

Puss!

2010-05-25 04:07:57
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0