Jobb, work und arbeit

Det är ju extra mycket jobb denna vecka. Det börjar kännas att man varit mer i farten än vanligt.
Jag är trött på att köra barnvagnen som jag får träningsvärk av. Jag är trött på att lämna ungarna på dagis. Dagiset ligger i närheten och det tar bara 15-20 minuter att gå dit, beroende på hur bra ungarna samarbetar men det är bara rakstrecka hela vägen! De enda svängarna man gör är när man svänger höger från vår gård och sedan ytterligare en högersväng när man kommer till dagiset. Det känns som man står och trampar på ett ställe.

Vi var på dockteater med kidsen igår. Det var bland det läskigaste jag varit med om. Jag gillar inte cirkus heller, så det går väl hand i hand. Dockorna var för läskiga för att kunna kollas på.
Idag var vi med ungarna på gymnastik. Full rulle hela tiden. I morgon hoppas jag på en lugn eftermiddag hemma i vår trädgård.
Packning väntar också i morgon - vi åker ju till Sylt på lördag morgon.

Vi har förresten fått veta att A väntar en liten pojke. Lite synd att det inte blir en flicka men en pojke till i familjen blir nog härligt. Får se om jag är kvar i familjen när knatten kommer :)






Creepy things. Look at the eyes!!!


Kommentarer
Amelie

Uhu,that's fucking creepy. Jag hatar också dockor, they're evil I'm sure. D:



Sv: Tack bb. Vi måste definitivt msn:a när jag kommer hem. Miss you!

2010-05-07 05:45:27
URL: http://derlan.blogg.se/
Frida

Tyckte ungarna om dockorna då? :)

2010-05-07 13:43:23
URL: http://fridarask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0