Lördag/Saturday/Samstag

Ledig idag! Och vädret är underbart. Finns inget bättre just nu :)
Jag sitter här och försöker välja ut ett par bilder på barnen, som jag och Susanne ska framkalla och ge till A när hon fyller år i morgon. Kanske inte så orginellt att ge bort bilder på barnen men jag vet att A gärna framkallar bilder på dem själv, så det kan nog gå hem :)

Jag har valt ut ett par bilder jag tog på Tokio Hotels konsert i Göteborg tidigare i år också, för att se hur det blir. Jag vill ha förstoringar på ett par bilder därifrån men blir det dålig kvalité så är det ingen idé.


I gotta go now, ska möta upp Susanne för uträtta ett par ärenden åt P.
Have a good one!


Kommentarer
Amiee Whitney

sv. Me too! I can't wait for the live cd and dvd either, it's going to be amazing O_O

How are you bb?

Puss

2010-05-29 12:59:48
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0