"Mama, i'm coming home"

Åtminstone för en vecka :) Jag var i stan och köpte biljetterna idag!
Daniel, min storebror, överraskade mig via ett sms i förmiddags och sa att biljetterna blir en försenad födelsedagspresent :) ♥
Jag åker fredag nästa vecka (4:e) och kommer hem fredagen veckan därpå (11:e) Det ska bli skönt att komma hem till nära och kära igen. Jag har, för första gången sedan jag kom hit förra året, haft hemlängtan den senaste tiden. Vilket kanske inte är så konstigt, då jag bara har varit hemma 2 veckor på 14 månader. Nu när jag har biljetterna i min hand så längtar jag ännu mer!

Det blir buss denna gången. Fixade jag det när jag åkte på konserterna i Mars, så ska det nog inte vara något problem nu heller.



26.05.10


Kommentarer
Amiee Whitney

sv. That's super good bb! So happy for you :D

Oh I don't know what's wrong with my toe, it's just really painful and swollen :S

Aww so a relaxing week for you then. I have no plans apart from going to a theme park on the weekend and then work on Friday :)



Puss

2010-05-26 19:50:13
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0