Slapp söndag

Veckan är över, men innan den börjar om från början i morgon, så njuter jag idag av en dag som inte innehåller någonting alls. Sedan jag slog upp ögonen kl 11 i förmiddags så har jag bara slöat uppe på mitt rum. Susanne är i stan och träffar Linn, så för första gången på 2 månader njuter jag av en dag bara med mig själv :)
Vi ska moffa dönder (kebab) och se film sen ikväll när hon kommer hem.

I bakgrunden har jag tv'n på, där en repris av den tyska musikgalan Comet från i fredags visas. Tokio Hotel vann då sin 11:e tyska comet sedan 2005. I år vann dom pris för Best Live Act!
Dessutom uppträdde andra bra tyska artister som Sido och Revolverheld, så reprisen ser jag gärna igen :)



Tokio Hotel @ Comet Awards, Oberhausen 21.05.10


Kommentarer
IDA

Sv: Tack för svaret med infon kring au apair-organisationen. Det var faktiskt samma organisation som jag skrev in mig hos förut (förra året) och jag blev överraskad över hur "aktiva" de var. Fick mail stup i kvarten och ett samtal nästan varje dag med en ny familj.. vilken ju är positivt. Ångrar dock fortfarrande lite att jag tackade nej till en familj som hade allt jag sökte, man tjänade ovanligt bra, de bodde centralt o.s.v. men minns jag rätt så tackade jag nej för att det var för många barn. 4 barn skulle vara för mycket för mig. Jag ska kolla lite mer men har defivitivt den här som nummer ett än så länge.



Hur lång är din tid i Hamburg? Hur lång tid har du varit där och hur lång tid har du kvar?.. Om det är okej att jag frågar alltså. Såg här ovan något om att du ska bli nanny nu - ska du alltså sluta som au pair eller vada båda? Ber om ursäkt för alla frågor men hoppas att du har tid att svara. Tack på förhand!



Härligt att killarna vann förresten! :) Var du där?

2010-05-25 17:36:42
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0