Sylt 8-14 Maj/Hafengeburtstag/Samy Deluxe

I morgon åker vi som sagt till Sylt.
Inget internet, knappt någon teckning på mobilen. Det känns som att vi åker till världens ende varje gång vi åker dit. Och varje gång får jag lika mycket abstinens efter min dator och internet. Heh.
Jag ser redan fram efter hemresan den 14:e Maj - utan resten av familjen. Låter kanske lite hemskt men det ska bli skönt med "semester" ett par dagar nästa vecka. Otroligt skönt.

Denna helg är det Hafengeburtstag. Hamnen fyller år, och det firas med en massa spektakel. Bl.a så har NRJ dragit hit några artister som uppträder vid olika tillfällen under 3 dagar. Jag och Susanne var inne och kikade lite nu ikväll.  Tokio Hotel-Tom's favoritrappare Samy Deluxe uppträdde, så vi var tvunga att undersöka vad för skit Tom lyssnar på ;) Rap är inte min musikstil men det finns en eller två låtar med honom som faktiskt går att lyssna på, bl.a Bis die Sonne rauskommt. Så klart som spelades inte någon av dom ikväll. Just my luck.

Nej, nu väntar sängen. Det bär iväg tidigt i morgon bitti.
Vi höres när jag är hemma igen.
Take care


 


Samy Deluxe @ Hafengeburtstag 07.05.10



Kommentarer
Didi

Inte så förvånande att tom lyssnar på skitmusik då ;P

Hoppas ni får det fint på sylt. jag står på flygplatsen och nördar lite, har så mycket dötid här innan planet går ikväll. Sen blir det en vecka utan dator för mig med. We can do it, we are strong!

Ily. Puss!

2010-05-08 09:00:57
URL: http://derlan.blogg.se/
Amiee Whitney

Aw you saw Samy?

How are you gorgeous? :)

Puss!

2010-05-13 01:56:19
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
IDA

Hej! :) Jag håller på att kolla efter au pair familjer i Hamburg (har velat fram och tillbaka i år..) men tänkte bara höra vilken organisation du åkte med? :) Vore jättesnällt om du kunde berätta eftersom du väl hittade en i Hamburg som du verkar vara nöjd med. Jag hittar inte så många och de jag väl hittar blir jag osäkra om de är seriösa eller inte så jag skulle uppskatta din hjälp. Tack på förhand! :)

2010-05-13 13:13:57
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0