Tonight i'm not takin' no calls - Cause i'll be dancin'

Jag och Suss är taggade!! Det ska bli awseome ikväll :D Vi är så gott som klara för at bege oss till Fia för förfest.
För att vi ska orka med natten efter en heldag i "tjänst", så tog vi oss en schläfchen (kort tupplur) under dom få timmarna vi var lediga i eftermiddag, så vi är mer än redo! :D

Och ja, jag tog ett citat från Gaga's senaste singel som rubrik - trots att jag inte gillar henne.

Party on, people!



Ready for party!



Jag har på mig denna stora t-shirt med strass på, och ett par svarta leggings.


Kommentarer
Sandy

You HOT HOT girl! GaGa är överskattad, men she knows her shit! =)

Ha frågestund snart btw! KRAM!

2010-05-01 23:26:26
Sofia Vienna

snyyyyyyg!

2010-05-03 19:23:11
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0