Burger King

Nu har jag kommit igång med jobbet på Burger King. Har hittills bara jobbat onsdag-fredag och nu är jag ledig i helgen, så det blev en mjukstart. Vilket jag uppskattar, då det är en hel del som ska läras och mycket ska tas in. Jag fokuserar mest på kassan och hittills så har det flytit på bra och jag trivs, även när det är stressigt!

Som sagt, ledig i helgen! Ikväll blir det lugnt, ska vänta in morgondagen då det blir maskerad för hela slanten!! En kväll i gott sällskap i fula utklädnader och god mat - kan ju inte bli bättre.
Kameran ska självklart med!




Kommentarer
Amiee Whitney

sv. It really was!! Haha I love how we are referring to Burger King as BK ;)

Today I was at work and this weekend I will study a little I guess, I have no plans until next weekend :) So tired too lol.

Are you enjoying the job?



Puss!

2010-11-13 20:05:20
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0