Tick tock

Dags för en uppdatering igen, kors i taget!
Nu har jag varit hemma i ganska exakt 3 månader. Vad har hänt sen jag kom hem?
Inte värst mycket. Det händer inte så mycket här i hålan. Ni som såg på Lite Sällskap med Filip & Fredrik på kanal5 kanske märkte att Grums inte är så mycket att hänga i granen. Men jag har familj och vänner omkring mig, det väger upp.

Jag jobbade förra månaden, för Grums Kommun. Det var tillfälligt, tills man hittade något annat eller max 3 månader. Vi fick göra sånt som kommunen "inte hade tid med", t.ex hämta tvätt på äldreboenden och handla åt dem. Tvätta brandbilar och kommunbilar. Dela ut hyresavier. Skitjobb, men bättre än inget och allt slit kommer vara bortglömt när lönen kommer om 3 veckor ;)
Men som sagt, tillfälligt jobb och jag gjorde sista dagen i fredags. Nu har jag annat på gång! I morgon ska jag på introduktion på Burger King här i Grums. Kanske inte är så mycket bättre egentligen men det är ett jobb i alla fall, så jag kan vara nöjd för det :)

3 månader, November... vart tar tiden vägen? Innan man vet ordet av det så är det första advent, jul, nyår, vår  och SOMMAR!
En dag i taget...


Grums hade Sveriges renaste brandbilar under Oktober månad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0