chop chop!

Idag fick man vara upp med tuppen för att ringa till läkaren angående svaren på proverna jag lämnade förra veckan. Dom hittade inga fel, läkaren sa att jag är frisk som en nötkärna! Då hoppas jag på att jag slutar fälla en massa hår snart, innan jag blir flintskallig.

Efter samtalet drog mamma med mig ut på en promenad! En timme var vi ute och spatserade. Jag fick ett litet skavsår som jag kommer gnälla på nu tills det försvinner.

Sen har jag även hunnit med ett möte, ett drogtest, mat hos pappa och hämtat en maskeraddräkt för en kommande maskerad! Det hör inte till vanligheterna numera att ha en fullspäckad dag, så jag kommer slockna tidigt ikväll ;)


Från promenaden i morse


Kommentarer
Didi

Härlig bild!

Det är så underbart att promenera just nu med hösten klara friska luft. Jag försöker gå några gånger i veckan och njuta. :)

Skönt att proverna var bra i alla fall.

Puss

2010-09-22 20:22:38
URL: http://derlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0