Dagsvilsen

Flera gånger idag har jag fått för mig att det är måndag. Det är lätt hänt att man blir lite dagsvilsen när man har lite ledigt ;)
Tisdag idag alltså. Jag har varit duktig och pysslat ihop ett personligt brev och skickat iväg mitt CV. Woho!

I morgon ska jag iväg till läkaren och sticka mig i fingret. Mamma misstänker att jag kan ha fel på min sköldkörtel. Är det inte den det är fel på, så har jag brist på någonting i alla fall; jag sover som aldrig förr och tappar en massa hår m.m. 
Jag ska även till pappa i morgon, käka och fixa lite med min dator. Sen avslutas dagen med lite barnkalas!
Fullproppad dag med andra ord.

Jag har fortfarande inga nya bilder (skärpning!), så postar en som är tagen i början av sommaren.



02.06.10


Kommentarer
Didi

Pretty picture!



Hoppas läkarbesöket går bra och att det inte är sköldkörteln som spökar. Jag tappar också extremt mycket hår just nu, sådant går ju i perioder genom livet men visst känns det skumt.



Personligt brev & CV är yay, vad har du sökt för jobb? Lycka till i alla fall!

Msn dejt snart?

2010-09-14 21:30:05
URL: http://derlan.blogg.se/
Kiki

Söta underbara du! Hoppas det inte är något knepigt och att det går över snarast! Miss you

2010-09-15 14:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0