Helgen

Helgen har jag spenderat hemma hos min lillebror. Vi har kollat på en massa filmer och det nya avsnittet med Supernatural. En sån jäkla bra serie!
Vi hann med att spela lite Super Mario World också men det gick inget bra för min del, så det la vi ner ganska så fort. Jag är nog lite ringrostig.
Igår morse gick jag upp frivilligt kl 7 för att åka iväg och spela squash! Lika kul denna gången, även om jag fick stryk. Jag måste träna på mina servar.
Nu springs det i tvättstugan ett par timmar till, sedan avslutas helgen med en film.

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft!





Kommentarer
FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-09-26 18:41:15
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Amiee Whitney

Hey bb! Sorry I was slow at replying.

Oh, glad your cold is gone but now I am the one that is sick haha. I can't stop sneezing :(

Aw, it sounds like you're having fun! College is okay, it's only one day a week and the rest of the time is full time work in the salon.

The weekend was okay, I had a friend over to stay on Saturday night :) You?

How are you now?



Puss!

2010-09-29 16:02:44
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0