Up, up and away!

Idag har jag mycket på agendan! Om en liten stund kommer min storebror och hans tjej hit över dagen och hälsar på. Jag har inte träffat dom sedan dom hämtade mig i Lund för 6 veckor sen, så det ska bli kul :)
Vi ska käka mat hos mormor. Rotmos står på menyn idag. Det var inte igår, så jag ska njuta av varenda tugga! Efter maten ska jag hem och fixa mig lite, försöka hinna få i mig lite tårta (mamma fyllde nyligen år!) och sen kila iväg till Sofie där det blir lite förpartaj innan det bär av till Säffle, där det kommer festas till rejält - på 30-årskalas ska man inte vara blyg ;)

Ha en bra lördag, mina vänner!


Ger mig själv en klapp på axeln för nya bilder!


Nagelfin! Tyckte G-klavar på båda pekfingrarna passade bra. 
Stickers från Depend.



18.09.10


Kommentarer
Amiee Whitney

They're so cute! I want!

2010-09-20 20:31:10
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Amiee Whitney

sv. Oh no! Another cold? hugs you

It has indeed! How is Sweden?

I've started my new college! Training to be a hairdresser now haha. It's long days, so tired.

I'm okay though, learning to drive too :D



Puss!

2010-09-20 22:13:12
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0