G-klavar och Rockbjörnar

Pappa frågade mig igår om dålig uppdatering beror på att jag inte har något att skriva om eller på lathet. Jag svarade att det beror på både och. Jag myser med nära och kära, gör inget speciellt egentligen. Det är inte så kul att skriva om, så då blir det att jag hoppar bloggen...
Men nu kan jag berätta att jag har börjat min kurs! Första delen handlar om att lära sig noter och notskrift. Att rita G-klavar är inte det lättaste kan jag tala om! Men kursen verkar bra och det ska bli kul att komma igång lite mer.


Jag har äntligen beställt senaste live DVD'n med Tokio Hotel! Nu väntar jag på att den ska dumpa ner i brevlådan. Jag var ju på 3 konserter under den turnén, så nu ser jag fram emot att uppleva allt igen från en annan vinkel. Analysera och upptäcka detaljer som man missat.
På tal om Tokio Hotel så vann dom 2 Rockbjörnar igår! Årets Utlänska Låt och Årets Konsert.
Mina andra favoriter för tillfället, Kent, vann Årets Livegrupp.
Woho!




Kommentarer
Emma | Fotoblogg & vardagsliv + massa mer

Hej vännen, allt bra med dig idag?



Jag har en "tävling" där människor ska rösta på sin favorit bild. Alla som är med och röstar får en länkning. Du kan läsa mera här; http://emmaeriica.webblogg.se/2010/september/rosta-bli-lankade.html

Om du vill vara med måste du göra exakt som det står i inlägget. Tack!



Puss

2010-09-02 18:04:47
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Jenny

Jag läste idag att Th har haft inbrott i Hamburg. Men som tur är dem i Asien just nu :)

2010-09-02 22:11:42
URL: http://snyggsexigsingel.webblogg.se/
Didi

Oh, jag har faktiskt inte heller beställt den ännu. Har dock massa annat jag måste prioritera att köpa först så det får vänta, jag har ju inte fast jobb för tillfället. :/

Det är bra att du har det fint bb, det måste inte alltid hända massor för att livet ska vara underbart ändå. <3 (skulle du få ett par minuter över skulle jag alltid bli glad av ett mail .... :) )

Love.

2010-09-04 12:18:47
URL: http://derlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0