Fullgången!

Mellan v.38 och v.42 räknas en bebis som fullgången. Idag går jag in i just v.38, så nu kan vår bebis komma när den vill! Månaderna har gått så otroligt fort. Det känns nästan som igår när vi satt med pluset på stickan och inte riktigt visste vad vi skulle tro. Mitt liv har förändrats otroligt mycket sen dess och jag har aldrig ångrat en minut!
Det är spännande, stort och så klart nervöst att bli mamma och jag hoppas att jag är så redo som jag känner mig. Jag är så otroligt glad för att jag har en sån fantastisk sambo vid min sida, som gör att allt känns så mycket bättre. Jag vet att han kommer bli en underbar pappa!

20 dagar kvar till beräknad förlossning.




Kommentarer
Milla

Ja, det känns helt underbart. Och konstigt. :) Jag längtar så! Tack för igår! :D Kram.

2012-01-01 17:45:27
URL: http://millablom.blogspot.com
Milla

Åh, vad roligt att du tyckte det! :)

Allt bra annars?

2012-01-03 23:24:30
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0