Hipp hipp, hurra!

Idag firas det här hemma! Larsa har födelsedag och idag för 6 månader sedan kom Liam till världen. Vi har firat med paketöppning nu på morgonen och i eftermiddag kommer Larsas bröder med familj på fika.
 
Jag har sagt det förut och jag säger det igen; var tar tiden vägen?! Det är lika bra att inse att Liam inte är en späd och ömtålig liten bebis längre. Han växer så det knakar och utvecklingen går i ett rasande tempo. Älskade unge!
 
 
Ett par bilder på en alldeles färsk Liam.
 
 
 
 

Kommentarer
Luiza

Lilla sötnosen.
Ja, tänk, jag kan se tillbaka en vecka bara, och se världens skillnad på M...helt sjukt.

Stort grattis till Liam och Larsa [fyller de sammadag]?

Och det här med kommentarer...ojo, jag vet precis hur det är.

Ha en fin natt.
Kramar

Luiza

Nu följer jag dig på instagr så det är bara att komma igång ;)

Anonym

Åh vad liten och go han var där! <3 han är väldigt lik sig nu med. Lite större bara. :-) sötnosen!

2012-08-02 22:11:34
Milla

Så liten och söt han var! Helt nykläckt. <3 han är väldigt lik sig. :-) sötnosen!

2012-08-02 22:13:08
Luiza

Åh, tack för kommentaren.
Flugsvampsfilten kommer från Lilla vilda http://www.lillavilda.com/
Hon skräddarsyr efter önskemål och jag kan inte säga annat än att jag är supernöjd med hennes varor.

Hoppas allt är bra.
Kramar/
Luiza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0