Kollektion Silverhjärtat

Av en slump hamnade jag på Barncancerfondens hemsida häromkvällen när jag slösurfade. Där såg jag en reklamruta om deras kollektion "Silverhjärtat". Klickade mig dit och läste mer.
Det är en smyckeskollektion bestående av små hjärtan, både armband och halsband, i olika modeller och prisklasser. Den röda tråden för kollektionen är ett litet hål i varje hjärta. Hålet kan stå för sorg och saknad, men även för glädje och kärlek.
En del av priset går till Barncancerfonden.
 
Jag är tyvärr väldigt dålig på att skänka pengar. Jag har lagt några mynt i insamlingsbössor några gångar, men inte mer än så. Så nu tänkte jag att jag skulle bidra med lite mer! Jag köpte 2 st "silverhjärtat - lilla armbandet" för 100 kr/st. Armbanden kommer stå för mina två finaste och största hjärtan i mitt liv, som ger mig så mycket kärlek varje dag och som gör mitt liv komplett. 
Jag betalade 224 kr med porto och då går 120 kr till Barncancerfonden. Skitbra!
Dessutom är armbanden fina. Win-Win situation.
 
Klicka här för att läsa mer om kollektionen
 
 
Silverhjärtat - lilla armbandet
Bild: barncancerfonden
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0