Cut!

Under hela graviditeten var mitt hår otroligt fint. Hormornerna gör att hårsäckarna "stannar av", så jag tappade inget hår. Det var tjockt och livfullt. Det kändes även glansigare än vanligt. Men det var ju hormonerna som låg bakom, så jag visste att det inte skulle vara. Och det dröjde inte länge innan jag märkte att kvalitén blev sämre. Jag har börjat tappa lite hår och dom senaste veckorna har det blivit väldigt risigt och torrt, så jag kände att det var dags att fräscha upp det.

Jag har haft samma frisyr i evigheter och varje gång jag har tänkt att göra något annat med det så har jag bangat ur och bara toppat och fräschat upp det. Men nu jäklar! Klippte av det och slog till med en page.
Jag är supernöjd!



Bilden är tagen en månad sen. Hittade ingen bättre före-bild ;)



Efter!


Kommentarer
Micaela

Men saaaatan va snyggt! Du passar ju grymt bra i kort hår!Jag är så sugen på lugg, haft det massa gånger förrut, och tröttnar efter fem minuter. Men ändå lika sugen!

2012-03-15 10:17:35
URL: http://micalela.blogg.se/
Frida

Det blev assnyggt! Du passa jättebra i det! :)

2012-03-15 19:02:48
Anonym

Det är jättefint Gumman!!! konstigt att jag inte la märke till det igår, när jag fick den stora äran att passa Liam några timmar? men jag var så ivrig att få gå ut och dra vagnen stolt som f*n :)och sen bara myste vi hela eftermiddagen/kvällen. En av mina bästa dagar på mycket länge:) Tack för det, och må de bli många fler....puss,mamma/mormor.

2012-03-16 12:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0