Bättre!

Det går verkligen upp och ner och idag är det så mycket bättre än dom senaste dygnen. Liam sov ända till 10.30 med undantag för en matning imorse. Larsa matade honom med flaska inatt, så jag vaknade relativt utvilad. Så himla skönt! Det har inte varit mycket gnäll under dagen och han har sovit bra och inte hängt vid tutten lika mycket som tidigare.
Vädret har varit underbart så vi tog oss en promenad när vi hade vaknat till liv. Solen värmde lite i ansiktet och fåglarna kvittrade - det var nästan så att vårkänslorna smög sig på. Och för att göra dagen ännu bättre, så fick jag på mig mina vanliga jeans, 18 dagar efter förlossningen. Härligt!

Det är sån otroligt skillnad jämfört med igår. Tänk så mycket lite sömn kan göra för välbefinnandet!



härligt nedbäddad och skyddad från kylan



Kommentarer
Luiza

Vad skönt att det varit bättre idag =).



Det ser riktigt mysigt ut i den där vagnen =).



Massa kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0