Tid

Som småbarnsförälder har man inte så mycket tid över än den man spenderar på sin lilla skatt. Får jag tid över när skrutten sover eller underhåller sig själv i babysittern/babygymmet så lägger jag inte den på mig själv. Nej, då är det annat som ska fixas här hemma. Tvätten tvättar inte sig själv och disken hoppar inte ner i diskmaskinen av sig självt. Jag har också märkt att det är väldigt svårt att hålla det snyggt och prydligt i hemmet när man har en liten plutt. Det ligger lite småplock lite här och där. Tur att vi har en bebis som gillar sin bärsele.
Fast ibland är det skönt att bara låta allt vara, lägga upp fötterna och njuta av lugnet.

Så bloggen (och mycket annat) hamnar lite i skymundan.



Med lillen i bärsele kan jag pyssla lite här hemma
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0