Rutiner?

Dagarna rullar på. Liam har blivit 1 månad och mer därtill, på söndag blir han 6 veckor. Det går så fort och han växer verkligen så det knakar! Under veckan har det börjat komma små leenden när man busar med honom. Underbart och jag smälter varje gång!

Det har inte blivit så mycket rutin på saker och ting här hemma än. Dagarna ser så olika ut beroende på både min och Liams dagsform och han har fortfarande perioder då han hänger i tutten hela tiden, vilket tröttar ut mig. Min kropp hinner inte alltid med att producera mjölk i samma takt som han äter, så vi har börjat ge Liam ersättning ibland. Då kan Larsa ge honom flaska och jag kan vila lite om det behövs.
Pumpningen har jag gett upp, det tar för mycket energi att sitta och handpumpa för glatta livet bara för att inse att man inte ens fått ut 60 ml. Det funkade ett tag, när Liam inte åt så mycket men nu när han äter det dubbla så är det inte värt det. 

Vi tar dagarna som dom kommer, men det blir fler och fler rutiner i vardagen ju äldre han blir.



goding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0